A névjegykártyán nem csak a neved olvasható


Ez a 21. század, és még nincs vége! A mesterséges intelligencia már bármelyik pillanatban bekopoghat az ajtón, és hirtelen azon kapjuk magunkat, hogy egy olyan előzékeny és személyesen ránk szabott kiszolgálásban lesz részünk netezés közben, amiről évekkel ezelőtt, az első e-mailünk megírása közben még csak nem is álmodtunk.

A bizalom nem letölthető

A zavartalan keresgélés, olvasás vagy ügyeink intézése jelentősen leegyszerűsödött, viszont a különböző szolgáltatások igénybevétele, amelyek nem intézhetőek el digitálisan, már egészen más helyzetbe sodornak minket. Az internet csábító egyszerűsége mögött hatalmasra nőhet a bizalmatlanság és a kétely, amikor a vállalkozók és kisebb cégek hirdetései között keressük a nekünk legmegfelelőbbet, és próbáljuk a referenciáik és áraik szerint kategorizálni őket. Mindeközben nem látjuk a reklám mögött az embert vagy embereket, és bizalmatlanságunk nem oszlik el.

És hát ez az, ami az internettel nem járt együtt

A személyes találkozásból fakadó szimpátia elmaradása, vagy az elsőre gyakorolt pozitív benyomás mellőzése nagy felelősséget rótt a mindinkább fejlődő weblapkészítők vállaira. Nekik kell megoldaniuk, hogy a személyes találkozás nélkül az ügyfél megelőlegezze a bizalmat. Olyan ez, mint egy absztrakt portré, csak éppen nem szénnel vagy olajfestékkel viszik fel a vászonra, hanem vászon és festék helyett kódsorok kerülnek egymás alá egy számítógép monitorján.

Ember a termék mögött

Lelkük rajta, nagyon jól csinálják, és már számtalan olyan szolgáltatónak a honlapjával lehet találkozni, amin jó érzés böngészni a kínálatában szereplő lehetőségek között. De még mindig hiányzik az emberi hang, az arc, a tekintet, annak ellenére, hogy a honlapon a különös formák áttünései egyik oldalról a másikra, igazán szemet gyönyörködtetőek.

Dizájn a lélek tükre

A felgyorsult világunkban az egyik legbefolyásolóbb tényező az idő, és annak hiánya. Az emberek néznek, látnak és befogadnak információkat. Azonban bármilyen hatásnak a kiváltásához már komoly vizuális furfangokra van szüksége egy szolgáltatónak vagy vállalkozónak, hogy felkeltse a leendő ügyfelei figyelmét.

A névjegykártya sok mindent elárul

Ezért marad a névjegy még mindig versenyben a digitális világban. Egy kis kemény papír, ami azonkívül, hogy magán hordozza a nevünkön kívül az elérhetőségeinket, gondosan megtervezett dizájnjával azonnal kiválthatja másokban a személyiségünkről alkotott pozitív benyomásokat. Egy papírfecnire tollal felírt honlapcím gyenge próbálkozás ahhoz, hogy be tudjuk mutatni magunkat. A gondosan és aprólékosan kivitelezett névjegykártya azonban már felkeltheti személyünk irányában az érdeklődést, anélkül, hogy a címeket és internetes, vagy telefonos elérhetőségeket elolvasták volna.

Névjegykártya, a bizalom alapja

A megfelelő dizájnnal rendelkező arculat a névjegykártyán kapásból azt sugallja, hogy a tulajdonosa ügyel a részletekre, és előrevetíti alaposságát, ami egy megrendelő vagy ügyfél szemszögéből nézve kellő alapot nyújt a bizalom megelőlegezéséhez. További kétségoszlatásként pedig az a tudat szolgálhat, hogy amíg egy honlap és egy válasz e-mail mögött lehet, hogy csak egy adminisztrátor igyekszik információs szükségleteinket kielégíteni, addig egy névjegykártya tökéletes pecsét az elsőkézből kapott információk végére, és a közös együttműködéshez tett első lépés szimbolikus alapköve. Kibővített szolgáltatásaink között megtalálhatod már a névjegykártya készítést, amit személyre szabottan, saját igényeid szerint készítünk. Szolgáltatásunkkal kapcsolatos kérdéseiddel fordulj hozzánk bizalommal!

Dátum: 2020.07.28